Levering

Hieronder vind je alle veelgestelde vragen die gaan over de topic ‘Levering’.

Is de levering gratis?

Dit hangt af van de waarde van je toestel. Indien de waarde lager is dan 299 euro, zal er 12 euro verzendkosten worden aangerekend.

Welke leveringswijzen zijn er?

De toestellen worden geleverd met BPOST.

Je kan dus kiezen om te laten leveren op :

  • Privéadres (van jezelf of een iemand anders)
  • Kantooradres (vergeet de TAV niet te vermelden)
  • Afhaalpunt
  • Pakjesautomaat
  • Click & connect winkelpunt

Mijn bestelling omvat meerdere toestellen. Worden deze samen geleverd?

Nee, van zodra een toestel beschikbaar is wordt het verzonden. Eventuele backorders worden nageleverd.

Wat gebeurt er als ik mijn pakje vergeet af te halen in het afhaalpunt?

Het pakje blijft een 2-tal weken (14 dagen, de dag waarop de postbode langskwam niet inbegrepen) ter beschikking in het afhaalpunt. Indien het pakket na deze termijn niet werd opgehaald, wordt het pakket terug naar de verzender opgestuurd.

De status van mijn bestelling staat op verzonden en de track & trace staat op afgeleverd. Ik heb niets gekregen. Wat nu?

Gelieve dit zo snel mogelijk aan Devso te melden zodat we een onderzoek bij BPOST kunnen openen.

We zullen je op de hoogte houden van het verloop van het onderzoek. In sommige gevallen wordt het pakje teruggevonden en toch geleverd. Indien het pakje niet teruggevonden kan worden zal Devso het verloren toestel opnieuw bestellen en zodra het bij ons geleverd wordt, zal dit opnieuw verstuurd worden.

 

nl_NL