Hieronder vind je alle veelgestelde vragen die gaan over de topic ‘Mijn bestelling’.
De bestelling van een toestel gebeurt via de IKP tool van je werkgever. Deze zal je doorlinken naar ons bestelportaal.
De effectieve levering van het toestel hangt af van de gebruikelijke leveringstermijn van de leverancier. Hieromtrent kunnen geen garanties gegeven worden. We trachten de levering steeds zo snel mogelijk te handhaven. Na goedkeuring van uw werkgever, ontvangt u van ons een bevestiging met de vermoedelijke leverdatum. Mocht deze ondanks onze inspanning toch niet gehaald worden, zal u op de hoogte gebracht worden.
De prijs die wordt vermeld op het portaal is de verkoopprijs van het toestel + leasingkost + kost voor de verzekering.
Momenteel is deze (nog) niet zichtbaar via het portaal. We werken eraan om deze zo snel mogelijk zichtbaar te hebben. Momenteel zal deze bevestigd worden via een bevestigingsmail die u van ons ontvangt.
Standaard zijn onze toestellen allemaal verkrijgbaar in AZERTY, QWERTY en sommige ook QWERTZU.
Per merk wordt er meestal een andere code in het artikelnummer vermeld.
APPLE:
HP:
Lenovo:
Mocht u twijfelen, aarzel niet ons te contacteren via basf@devso.be
Neen, daar het om een B2B verkoop gaat, is de consumenten wet niet van toepassing en kan je toestel niet worden teruggezonden. Uiteraard zullen we wel naar een oplossing zoeken om het probleem zo goed mogelijk te verhelpen.
Volgens de Flex Reward policy is er een maximum waarde van de bestelling die 2500 euro incl BTW niet mag overschrijden. dit maximum bedrag is inclusief de verzekering.
In de praktijk wil dit zeggen dat een smartphone of tablet een maximum aankoopwaarde kan hebben van 2314 euro incl BTW en voor een PC of notebook is dit 2338 euro incl BTW.
Je kan contact op nemen met Devso op het emailadres : basf@devso.be
Bosstraat 52
3560 Lummen
info@devso.be
02 313 36 36