Hieronder vind je alle veelgestelde vragen die gaan over de topic ‘Mijn bestelling’.
DEVSO volgt de standaard garantievoorwaarden van de constructeurs op (2 jaar garantie op toestel en 6 maanden garantie op de batterij indien deze verwijderbaar is).
DEVSO volgt de standaard garantievoorwaarden van de constructeurs op (2 jaar garantie op toestel en 6 maanden garantie op de batterij indien deze verwijderbaar is).
De garantie geldt voor alle problemen en defecten waar de gebruiker geen oorzaak van is of waar de gebruiker niets aan kan doen. Stoot-, val- en waterschade zijn steeds buiten garantie.
Doorgaans is stoot-, val- en waterschade alsmede schade of problemen die bewust zijn veroorzaakt uitgesloten van de garantie.
In geval van schade dien je onmiddellijk contact op te nemen met Ufirst voor herstelling.
Je stuurt een mail naar het emailadres endpoints@devso.be met details van het defect of vul het formulier in en Devso start het proces. Aan te leveren informatie:
Je kan kiezen door wie je de herstelling laat uitvoeren. Via Devso of via een ander officiële reparateur naar keuze.
Indien via Devso: Je dient het toestel naar ons te verzenden (TAV Devso, Servicedesk, Koningin Astridlaan 62 te 2550 Kontich) (aangeraden om dit aangetekend te doen). De verzendkosten zijn ten kosten van de werknemer en de retour ten kosten van Devso.
Indien je een verzekering hebt afgesloten of de waarde van je toestel meer dan 300 € bedraagt:
Je dient via de claimform je schade te melden en de bijhorende kosten te rapporteren (vgl met schade aan de wagen). De verzekering keurt het schadebestek goed en de herstelling kan uitgevoerd worden. De werknemer stuurt dan de factuur naar endpoints@devso.be en de verzekeringsmaatschappij betaalt binnen de 10 werkdagen terug.
In geval van schade dien je onmiddellijk contact op te nemen met DEVSO voor herstelling.
Je stuurt een mail naar het emailadres endpoints@devso.be met details van het defect of vul het formulier in en DEVSO start het proces. Aan te leveren informatie:
Je kan kiezen door wie je de herstelling laat uitvoeren. Via DEVSO of via een ander officiële reparateur naar keuze.
Indien via DEVSO: Je dient het toestel naar ons te verzenden (TAV DEVSO, Servicedesk, Noorderlaan 98 b9 te 2030 Antwerpen) (aangeraden om dit aangetekend te doen). De verzendkosten zijn ten kosten van de werknemer en de retour ten kosten van DEVSO.
In geval van schade dien je onmiddellijk contact op te nemen met Devso voor herstelling.
Je stuurt een mail naar het emailadres endpoints@devso.be met details van het defect of vul het formulier in en Ufirst start het proces. Aan te leveren informatie:
Je kan kiezen door wie je de herstelling laat uitvoeren. Via Devso of via een ander officiële reparateur naar keuze.
Indien via Devso: Je dient het toestel naar ons te verzenden (TAV Devso, Servicedesk, Noorderlaan 98 b9 te 2030 Antwerpen) (aangeraden om dit aangetekend te doen). De verzendkosten zijn ten kosten van de werknemer en de retour ten kosten van Devso.
Je dient via de claimform je schade te melden en de bijhorende kosten te rapporteren (vgl met schade aan de wagen). De verzekering keurt het schadebestek goed en de herstelling kan uitgevoerd worden. De werknemer stuurt dan de factuur naar endpoints@devso.be en de verzekeringsmaatschappij betaalt binnen de 10 werkdagen terug.
In geval van schade dien je onmiddellijk contact op te nemen met Devso voor herstelling.
Je stuurt een mail naar het emailadres endpoints@devso.be met details van het defect of vul het formulier in en Devso start het proces. Aan te leveren informatie :
Nee, er is geen vervangtoestel voorzien.
Wij laten onze toestellen herstellen bij officiële/erkende herstelpunten. Je kan inderdaad vaak herstelpunten vinden waar ze de herstellingen goedkoper kunnen uitvoeren echter zonder behoud van garantie.
Ja, dat mag zolang het toestel wordt hersteld bij een erkende hersteldienst en het defect bij ons gemeld is.
Ja, dat kan indien het gaat om defecten die niet door de garantie zijn gedekt. De werknemer draagt steeds de kosten van de herstelling. Indien het een toestel betreft met verzekering voor accidentele schade, draagt de werknemer alleen de franchise.
In dit geval wordt je toestel zonder herstelling teruggestuurd en dien je de bestekkosten te betalen.
Bosstraat 52
3560 Lummen
info@devso.be
02 313 36 36